Naše první seznámení s Elmim

30.07.2010 21:08

Dne 24.6. jsme si pro něho jeli! Těšila jsem se jak malá, nemohla jsem se ho dočkat. Vyrazili jsme odpoledne kolem 2h. autem do Ostavy, cesta byla dlouhá, ale při pomyšlění na něj jsem tu cestu zvládla docela dobre :). Nějak kolem 4-5h. jsme tam přijeli. Seznámili jsme se s paní majitelkou, a ta nám řekla podrobné informace. Potom se na nás vyvalila smečka malých Australáčků :D. Nemohla jsem se jich vynadívat, a když jsem HO uviděla, tak se mi zatajil dech, byl tak nádherný!. Byla to taková malá chlupatá kulička, která si jen a jen hrála :). Po všem papírování jsme si ho konečně vezli domů! a už jsem si mohla říct: ,,Konečně mám svého vlastního psa'' :). Zpáteční cesta už ubíhala rychle, pejsek si chvilkama hrál a chvilkama spinkal, byl hodňoučký :)

--> já s Elmim v autě (24.6. 2010)